dimecres, 25 d’abril del 2018

Mblock


Jo personalment, he treballat prou amb Scratch durant la meua estada en l'educació Secundària i Batxillerat, però mai havia tingut la possibilitat de treballar amb robots.La part més interessant de l'activitat va ser la del muntatge del robot, ja que vam poder comprobar de què està compost un robot i els components que té. La meua sensació abans de començar l'activitat era prou tranquilitzadora perqué pensaba que funcionaria d'una manera pareguda que Scratch, però una vegada vam començar el projecte ens vam donar compte que hi havia molts més aspectes a considerar.Pense que l'activitat podria ser més gratificant si en lloc de deixar-nos fer el programa sense massa idea del funcionament del robot seria més productiva, com que en el cas del meu grup no sabíem on estava el sensor de linies.A més, la part de sigue-líneas = 0 / sigue-lineas=1 / sigue-lineas=2Eixa part, la vam trobar per Internet, i no sabiem molt bé la raó per la qual feia falta.L'activitat es va endarrerir prou pel fet que no teníem l'opció d'enviar al robot el programa directament, sinó que teníem que ficar el programa per USB, això va produir que per fer proves siga molt més lent el procés.
Aquest és el nostre codi que vam fer:
Sessió de Robótica 17 Abril


Al finalitzar l'activitat, hem va faltar un poc, el fet que el professor tinga ja el programa fet de casa el pose i ensenye un poc el codi que ha gastat i si tenim algun dubte que ens explique per tal de ser més gratificant la sessió.Hem pareix una sessió molt interessant, però al no programar correctament jo personalment hem vaig quedar en un sabor amarg, ja que no vaig resoldre el programa ni hem van explicar el problema o la solució de l'activitat.

Per suposat, que si en un futur sóc docent treballaré amb els meus alumnes el tema de robòtica.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada